DESPRE NOI
MDI TV, o televiziune asa cum îti place!
MDI TV este cel mai modern proiect media construit la Târgovişte, fiind echipat full HD.
Suntem o televiziune generalistă, cu program 24 de ore din 24, şapte zile pe săptămână, lansată pe 12 noiembrie 2011. MDI TV are acoperire în 90% din localităţile judeţului Dâmboviţa, Argeș, Giurgiu,Prahova, Călărași și Ialomița , Ilfov, Teleorman reuşind astfel să umple golul lăsat de celelalte televiziuni locale, cu vechime de câţiva ani.
MDI TV transmite știri si evenimente locale si regionale , din județele învecinate
Echipa MDI TV
Încă un atu al MDI TV îl reprezintă echipa, formată din peste 50 de angajaţi – tehnicieni, cameramani, editori de imagine, graficieni, reporteri şi realizatori de emisiuni – care au capacitatea profesională şi dorinţa de a transforma postul nostru de televiziune într-o entitate audio-vizuală cu arie de cuprindere regională. Totodată, MDI TV primește informații de ultimă oră de la reporterii-colaboratori din județele învecinate.
Pentru MDI TV lucrează oameni cu vechime în domeniu, dornici să împărtăşească experienţa lor în mass-media mai tinerilor colegi, debutanţi în audio-vizual.
Grila de programe MDI TV
Publicul ţintă al MDI TV este alcătuit din toate categoriile de persoane, astfel că televiziunea noastră vine cu o grilă de programe generalistă şi extrem de variată, cu emisiuni adaptate cerinţelor tuturor telespectatorilor, din toate zonele de acoperire regionala. Frecvenţa de difuzare – zilnic, bisăptămânal şi săptămânal.
Producem emisiuni pentru iubitorii de cultura, pentru adolescenti, pentru adulţi, pentru agricultori, pentru cei care iubesc călătoriile şi istoria locurilor, pentru cei cărora le place să analizeze viaţa politică. De asemenea, din programul MDI TV nu lipsesc emisiunile de sănătate, sportive, de divertisment şi muzică populară.
Buletinele de ştiri constituie “motorul” MDI TV. Televiziunea noastră difuzeaza programe informative – 31 %; programe educative, culturale, religioase – 5% (din care: educative – 1.5%, culturale – 2% şi religioase – 1.5%); programe de divertisment şi alte tipuri de programe – 42%; filme (de ficţiune, de animaţie, documentare, seriale) – 11%; publicitate şi teleshopping – 11% (din care: publicitate – 8% şi teleshopping – 3%).