Peste doua milioane de euro aruncati in vant. Banii investiti de Ministerul Transporturilor pentru refacerea terasamentului caii ferate Targoviste – Pietrosita s-au dovedit o risipa dupa ce reprezentantii CFR Calatori au decis inchiderea acestei rute. Si nu este singura cheltuiala fara masura. Reabilitarea garilor dambovitene sau realizarea unor pasaje pietonale de legatura intre locuitorii din Pietrosita si gara sunt alte cateva investiti de care compania CFR Calatori nu a tinut cont cand a pus cruce caii ferate Targoviste-Pietrosita.
Desi hotararea de Guvern 77 din 2013 prevedea asigurarea unui pachet minim social de functionare, reprezentantii CFR Calatori, alaturi de cei ai Ministerului Transporturilor au inmormantat sperantele calatorilor de a mai circula vreodata cu trenul pe ruta Targoviste-Pietrosita.
Reprezentantii CFR Calatori nu au tinut cont de lege si pe deasupra nici de investitiile de peste opt milioane de lei vechi facute de Ministerul Transporturilor in infrastructura feroviara pe ruta Targoviste-Pietrosita. Terasamentul liniei este paralel cu albia raului Ialomita, care a favorizat erodarea acestuia. Lucrarile au constat, printre altele, in aparari de maluri cu diguri in albia si pe malurile raului Ialomita.
Administratia din Pietrosita, cu ajutorul Consiliului Judetean a investit deasemenea aproape 800.000 de lei in realizarea unei punti pietonale necesara locuitorilor din comuna pentru a ajunge la gara. Toti acesti bani s-au dus pe apa sambetei in conditiile in care podul nu mai deserveste trecatorilor odata cu inchiderea rutei Targoviste-Pietrosita. S-au investit bani cu nemilita, dar degeaba. Acum au de suferit sutele de damboviteni care faceau naveta cu trenul.
Oamenii se tem de ce e mai rau si spun ca la cateva zile dupa ce traseul a fost inchis, hotii au inceput deja sa faca legea pe calea ferata.
ECHIPA: Ion Obagilă / Valentin Popescu / Eduard Leasă / Viorel Mateescu
http://youtu.be/VlwfEDw9fik