PRIMA PAGINĂ » Stiri » DAMBOVITA » OFERTE INEXISTENTE PENTRU VACANŢE DE LUX

OFERTE INEXISTENTE PENTRU VACANŢE DE LUX

de Andrei Oprescu
9 vizualizări

Mare grijă la ofertele on-line! Un ploieştean a crezut că va avea o vacanţă de vis în acest an, în Grecia, însă a rămas fără rezervare. A găsit o ofertă de nerefuzat pe o aplicaţie android a unei cunoscute agenţii de turism, dar, în momentul în care a vrut să facă plata i s-a cerut o sumă mult mai mare. Acum a rămas fără vacanţă, iar înainte de a-şi cauta alt sejur, drumurile sale duc către Protecţia Consumatorului.

În data de 30 ianuarie, Ionuț Stoian, din Ploiești, a făcut o rezervare de 14 zile în Grecia pentru doi adulţi şi un copil la preţul de doar 1820 euro. A optat pentru plata on-line ulterioară şi a primit şi un mail de confirmare a rezervării. A sunat la agenţie pentru a cere o ofertă şi pentru asigurările de călătorie, pentru a face o singură plată integrală. După o jumătate de oră de aşteptare a primit şi răspunsul.

După nenumărate discuţii între client şi reprezentanţii agenţiei de turism, greşeala a fost recunoscută.

Apoi a încercat să ia din nou legătura cu agenţii de turism, însă fără rezultat. A insistat prin e-mail şi i s-a răspuns că va fi contactat de cei de la departamentul juridic. Între timp a fost blocat şi site-ul oficial, unde clientul a găsit oferta. Ionuţ Stoian se gândeşte ce s-ar fi întâmplat dacă apuca să şi plătească sejurul.

Bărbatul a făcut o reclamaţie şi la Protecţia Consumatorului şi a povestit întâmplarea şi pe un site de socializare pentru ca cei care îşi fac rezervări on-line să fie mai atenţi. Cere autorităţilor competente sancţiuni pentru astfel de firme care nu îşi respectă clienţii şi care afişează oferte false.

Mai multe stiri

Acest website folosește cookies pentru a imbunătații experiența utilizatorilor. Presupunem că esti de acord, însă poți ai opțiuni Accept Află mai multe