Romanii au Început sa foloseasca de doua ori mai mult serviciile de mailing si cauta de trei ori mai mult informatii despre bunuri si servicii, in timp ce mesageria pe social media si prin mesaje instant a crescut de aproape sase ori, conform datelor de saptamana aceasta ale Eurostat, analizate de wall-street.ro.In 2019, 87% dintre persoanele cu varste cuprinse intre 16 si 74 de ani din intreaga Uniune Europeana au folosit Internetul de cel putin o data in ultimele trei luni. La nivelul UE folosirea Internetului a crescut puternic – de la 57% in 2007 pana la 75% in 2013 si 87% anul trecut. Suedia este campioana, cu 98%, in timp ce Bulgaria se afla pe ultimul loc, cu o pondere de 68%. Romania este pe penultimul loc, cu 74%.Ce fac românii pe internet este următoarea întrebare. Potrivit statisticilor, analizate de wall-street.ro, cei mai mulți folosesc internetul pentru social media: postări pe rețele de socializare, mesaje, conținut. Videocall și mailing sunt pe locurile următoare. 40% citesc ziare online, caută informații despre sănătate sau ascultă radio online și urmăresc tv online. 8% folosesc internetul pentru banking, iar doar 3% pentru educație și cursuri online.
ROMÂNII ȘI REȚELELE DE SOCIALIZARE
7
articolul precedent