PRIMA PAGINĂ » Stiri » DAMBOVITA » AFACERI CĂRORA PANDEMIA NU LE-A PUS PAUZĂ

AFACERI CĂRORA PANDEMIA NU LE-A PUS PAUZĂ

de Andrei Oprescu
18 vizualizări

Un studiu realizat de compania Revolut indică faptul că în România s-a cumpărat masiv, chiar și pe timp de pandemie. Pe ce au dat românii banii? În primul rând pe haine și cosmetice. La un clip distanță au comandat și au primit acasă accesorii, îmbrăcăminte și încălțăminte. Numărul tranzacțiilor efectuate la retailerii online de fashion a crescut în medie cu 204%, arată studiul care consemnează schimbările în modul de consum pe perioada 15 martie -15 mai 2020, față de lunile precedente. Pe cosmetice româncele au cheltuit peste 1,27 milioane de euro, cu o creștere de 205% a numărului de tranzacții. Categoria casă și grădină a fost de asemenea în top. Numărul total al tranzacțiilor la comercianții de produse pentru decorarea locuinței a crescut cu 168%, iar în cazul dispozitivelor electronice, două site-uri au condus acest segment, cu o creștere medie cu 345% a numărului de tranzacții. De asemenea, un retailer german de materiale de construcții și grădinărit a observat cererea tot mai mare, atât în magazinele fizice, cât și în cel online, pentru produse destinate amenajării grădinilor și a balcoanelor. Românii au cumpărat și mai multe cărți. Librăriile online au fost mai căutate decât în trecut, obținând o creștere a numărului tranzacțiilor cu 262%. Utilizatorii aplicației fintech din România au cheltuit peste 20,7 milioane de euro pe alimente, în creștere cu 25% față de perioada anterioară, dar numărul tranzacțiilor a fost mai mic cu 11%. Se pare că am mâncat și mai sănătos.

La un studiu derulat în luna aprilie de Unlock Research pentru Adama Agricultural Solutions consumatorii declară că au cumpărat mai mult decât înainte de criză fructe proaspete (30%), legume (26%). Pe următoarele locuri se situează produsele congelate și conservele. Produsele de bază (făină, ulei, mălai), apă îmbuteliată și răcoritoarele sunt și ele cumpărate mai mult în această perioadă de către 25% dintre consumatori.La polul opus românii au achiziționat mai puțină mâncarea gata preparată (39%), mai puțin alcoolul (35%), dar și snacks-urile (33%), produsele de panificație/ brutărie (29%) și mezelurile (28%).

grafica (poti pune la fiecare categorie un icon, gen poza mica sugestiva)

OBICEIURI DE CONSUM ÎN PANDEMIE

1. fructe (+30%)

2. legume (+26%)

3. produse congelate și conserve

4. produse de bază (apă, făină, mălai, ulei)

5. fast -food (-39%)

6. alcool (-35%)

7. snacks-uri

8. produse de panificație

9. mezeluri

Mai multe stiri

Acest website folosește cookies pentru a imbunătații experiența utilizatorilor. Presupunem că esti de acord, însă poți ai opțiuni Accept Află mai multe