PRIMA PAGINĂ » Stiri » DAMBOVITA » MARCĂ ROMÂNEASCĂ, FURATĂ PESTE HOTARE

MARCĂ ROMÂNEASCĂ, FURATĂ PESTE HOTARE

de Andrei Oprescu
371 vizualizări

Marfa românească este vânată peste hotare nu doar de clienţii care preferă calitatea superioară a produselor, ci şi de falşii producători. Varza murată şi ambatală în vid a apărut în Spania cu o etichetă falsă, care copiază destul de bine originalul. Diferă doar limba în care sunt scrise ingredientele şi stampila. Producătorul din comuna dâmboviţeană Slobozia Moară a aflat despre aceasta ticăloşie şi le atrage atenţia clienţilor să fie mai atenţi la etichetă atunci când cumpără produsul dorit.

Radu, proprietarul fabricii de varză murată ambalată în vid, de la Slobozia Moară, a aflat întâmplător că produsele sale sunt contrafăcute în Spania, în urmă cu un an şi jumătate. Pe atunci un prieten l-a sunat să-l felicite pentru că i-a văzut marfa într-un en-gross. Ştiind că nu exportă în acea zonă, proprietarul şi-a dat seama că la mijloc este o ticăloşie, culmea a unui fost colaborator de-ai săi. A luat legătura cu respectivul şi situaţia s-a rezolvat până de curând, când murăturile din Putina Soacrei de la Slobozia Moară au apărut iar în Madrid, însă la o calitate inferioară celor originale.

Radu i-a anunţat românii din zona respectivă că produsul nu este cel original şi îi roagă să fie atenţi la etichetă atunci când cumpără produsele de la Slobozia Moară.

Eticheta este copiată perfect, singurele diferențe sunt traducerea în spaniolă a ingredientelor (eticheta în original are ingredientele în limba română) și aplicarea ştampilei cu data expirării  pe etichetă, direct în locul etichetei albe pe care o aplicăm în fabrica noastră pe produsul original și pe care trecem codul de bare, data expirării și zona de producție. Se poate face diferența între fals și autentic prin simpla privire asupra produsului deoarece este evidentă. Varza noastră are frunza subţire şi nervurile la fel.  (DORIN RADU – PATRONUL FABRICĂ DE VARZĂ MURATĂ DE LA SLOBOZIA MOARĂ)

O judecată comercială în Spania ar fi o luptă mult prea grea pentru producătorul român, întrucât nu beneficiază de o protecţie a mărfii la nivel european. Astfel că, se bazează doar pe capacitatea clienţilor de a face diferenţa între produsul original şi cel contrafăcut.

Mai multe stiri

Acest website folosește cookies pentru a imbunătații experiența utilizatorilor. Presupunem că esti de acord, însă poți ai opțiuni Accept Află mai multe