O clientă a companiei de apă din Priseaca județul Dâmbovița reclamă incompetența conducerii deoarece de mai bine de 5 ani, apa abia picură, racordarea nefiind făcută corespunzător. După sute de apeluri și zeci de reclamații făcute, femeia încă se luptă pentru a avea apă curentă, deși lunar plătește facturi către Compania de apă.
De ani de zile Lucica Glodeanu bate drumul aproape zilnic până la Compania de apă pentru a reclama faptul că racordarea nu a fost făcută corect și apa abea îi picură la robinet. Deși a fost de nenumărate ori în audiență, conducerea instituției nu a luat nicio măsură pentru a remedia problema.
Oamenii folosesc o improvizație făcută de soțul femeii, pentru a putea avea apă.
Deși au contract cu Compania de apă și plătesc facturi lunar pentru apa care picură, nicio echipă nu a venit să rezolve această situație.
Lucica nu înțelege de ce niciun angajat al Companiei de apă nu a venit să constate și să remedieze problema. Femeia s-a săturat de incompetența acestor oameni și se chinuie zilnic să își crească nepoții cu apa care picură în butoi.