Mare grijă la ofertele on-line! Un ploieştean a crezut că va avea o vacanţă de vis în acest an, în Grecia, însă a rămas fără rezervare. A găsit o ofertă de nerefuzat pe o aplicaţie android a unei cunoscute agenţii de turism, dar, în momentul în care a vrut să facă plata i s-a cerut o sumă mult mai mare. Acum a rămas fără vacanţă, iar înainte de a-şi cauta alt sejur, drumurile sale duc către Protecţia Consumatorului.
În data de 30 ianuarie, Ionuț Stoian, din Ploiești, a făcut o rezervare de 14 zile în Grecia pentru doi adulţi şi un copil la preţul de doar 1820 euro. A optat pentru plata on-line ulterioară şi a primit şi un mail de confirmare a rezervării. A sunat la agenţie pentru a cere o ofertă şi pentru asigurările de călătorie, pentru a face o singură plată integrală. După o jumătate de oră de aşteptare a primit şi răspunsul.
După nenumărate discuţii între client şi reprezentanţii agenţiei de turism, greşeala a fost recunoscută.
Apoi a încercat să ia din nou legătura cu agenţii de turism, însă fără rezultat. A insistat prin e-mail şi i s-a răspuns că va fi contactat de cei de la departamentul juridic. Între timp a fost blocat şi site-ul oficial, unde clientul a găsit oferta. Ionuţ Stoian se gândeşte ce s-ar fi întâmplat dacă apuca să şi plătească sejurul.
Bărbatul a făcut o reclamaţie şi la Protecţia Consumatorului şi a povestit întâmplarea şi pe un site de socializare pentru ca cei care îşi fac rezervări on-line să fie mai atenţi. Cere autorităţilor competente sancţiuni pentru astfel de firme care nu îşi respectă clienţii şi care afişează oferte false.