PRIMA PAGINĂ » Stiri » DAMBOVITA » DIALOG CIVIC SUB FORMĂ DE MONOLOG

DIALOG CIVIC SUB FORMĂ DE MONOLOG

de Mditv
6 vizualizări

Preţul mare al apei potabile, furnizată de Compania de Apă, şi facturile umflate cu aşa-zisele pierderi sunt încă o problemă dureroasă pentru dâmboviţeni. Reprezentanţii persoanelor vârstnice din judeţ s-au întalnit cu directorul societăţii comerciale pentru a cere explicaţii în acest sens. Ceea ce se anunţa a fi un dialog civic a fost de fapt un monolog al reprezentantului Companiei de Apă care a vorbit despre investiţii, facturi neîncasate şi alte probleme ale instituţiei. În final, nu s-a ajuns la nicio concluzie concretă, iar pensionarii au rămas cu problemele lor.

Acestea sunt problemele semnalate de reprezentanţii celor care se uită neputincioşi la facturile de apă şi sunt nevoiţi să plătească din pensiile mici un consum mai mare decât cel real. Alexandru Oprea, director al Companiei de Apă şi proaspăt vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Dâmboviţa, a încercat să distragă atenţia auditoriului printr-o prezentare clasică, tehnică, ştiinţifică a investiţiilor, sumelor cheltuite pentru furnizarea apei potabile, a datoriilor pe care societatea comercială nu reuşeşte să le recupereze şi aşa mai departe. Reprezentanţii pensionarilor nu s-au lăsat însă duşi de nas.

Răspunsurile pe care le-au primit cei din sală au fost unele specifice directorului Companiei de Apă, caracterizate prin sarcasm.

În ultimii ani la Compania de Apă nu s-a ştiut volumul pierderilor la nivelul operatorului. Pierderile sunt însă resimţite de contribuabilii, care plătesc lunar mai mult decât consumă. Aşa-zisul dialog civic s-a terminat aşa cum a început, fără nicio concluzie concretă şi în niciun caz cu vreo soluţie pentru problemele pensionarilor.

Mai multe stiri

Acest website folosește cookies pentru a imbunătații experiența utilizatorilor. Presupunem că esti de acord, însă poți ai opțiuni Accept Află mai multe