Dâmbovițenii sunt nemulțumiți de (in)activitatea inspectorilor de la Protecția Consumatorului
MDI TV v-a aratat patania unui targovistean care si-a facut cumparaturile intr-un supremarket si a a avut neplacuta surpriza sa constate ca produsul, respectiv pate vegetal, era mucegait, imposibil de mancat. De surprize, tot neplacute, a avut parte si la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului Dambovita. Cei de acolo l-au ascultat, i-au dat dreptate… dar au refuzat sa-i primeasca reclamatia, invocand tot felul de chichite legislative. Probabil ca si daca i-ar fi primit sesizarea, aceasta ar fi ramas aruncata prin sertarele functionarilor, cum s-a intamplat cu sesizarea unui alt targovistean.
,,Sunt cetatean european si am drepturi’’ – am auzit pe mai toate posturile de televizune, in cursul anului trecut. Era vorba de o campanie a Uniunii Europene pentru informarea consumatorilor din Romania. De invatat au incercat europenii sa ne invete ce drepturi avem, dar nu au luat in calcul ca institutiile abilitate, cum ar fi Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor Dambovita, raman nepasatoare. Nu o spunem noi, au constat pe propria piele dambovitenii care au apelat la ajutorul comisarilor institutiei. Putini sunt cei care pot spune ca acestia le-au facut dreptate. Din contra, numarul celor nemultumitit de Protectia Consumatorului este tot mai mare, dupa cum am putut constata in ultimele zile. Se pare ca este nevoie de multa si foarta multa putere de convingere pentru a-I determina pe comisari sa inregistreze o reclamatie. Nici atunci nu au garantia ca problema lor va fi rezolvata. Ca asa stau lucrurile ne-a confirmat Iulian Grigore, un targovistean care asteapta si in ziua de astazi raspunsul la o sesizare depusa cu ceva vreme in urma.