Anchetă de amploare la şefii CFR marfă, în nouă judeţe şi în municipiul Bucureşti! Percheziţiile vizează o grupare suspectată de faptul că a prejudiciat bugetul de stat cu milioane de euro după vânzarea a mii de vagoane vechi ale CFR Marfă. Operaţiunea a fost demarată de DIICOT, iar poliţiştii de la ”Crimă Organizată” împreună cu cei de la DGA au descins, în paralel, la 60 de locaţii. Anchetatorii au ajuns si la Titu la Directorul Economic CFR Marfa Pavel Barculet.
Percheziţiile au avut loc simultan la 60 de locații din Timișoara, București, Prahova, Călărași, Dâmbovița, Teleorman, Carș-Severin, Mehedinți, Hunedoara și Arad.Investigațiile au scos la iveală faptul că, în ultimii ani, divizia CFR Marfă Timișoara a vândut vagoanele fabricate din oțel la preț de fier vechi, cumpărătoare fiind aceleași societăți comerciale.În această dimineață, anchetatorii au descins la sediul central al CFR Marfă din București, la sediul din Timișoara, la firmele beneficiare ale contractelor, dar și la locuințele celor 30 de suspecți care urmează să fie aduși la audieri. Unul dintre ei este dâmboviţeanu Pavel Bărculeţ, Director Economic CFR Marfă. Mascaţii au fost la el la primele ore ale dimineţii. La poarta casei sale, din Titu, a rămas maşina de serviciu. Rudele sale sunt de negăsit, însă, părerile vecinilor sunt împărţite.
Vecinii îl cunosc pe Directorul CFR Marfă, drept „Fuego” Bărculeţ, aşa cum este numit şi în interiorul „palatului” CFR. La fel cum îndrăgitul artist este apropiat de Irina Loghin, aşa este şi Pavel Bărculeţ cu o directoare care trebuia să se pensioneze de ani buni, dar care încă taie şi spânzură în interiorul CFR Marfă.
Se pare că „Fuego” Bărculeţ se tine scai de fusta directoarei şi nu iese din cuvântul ei. Probabil că a afost un real ajutor în avansarea dâmboviţeanului spre forul de conducere CFR Marfă. Ancheta DIICOT vizează mai multe persoane din conducerea CFR Marfă. Şefii duceau vagoanele uzate la fier vechi şi îşi însuşeau sumele de bani obţinute. Cele 2450 de vagoane supuse casării însumează cantităţile de 35.002,12 tone de oţel şi 16.584,50 tone de fier vechi greu.